Sunday, May 2, 2010

Colectie de "bucatareli" in imagini din ultimele cateva luni

Supa de legume
Photobucket

Aripioare la gratar
Photobucket

Ciorba de spanac
Photobucket

Ceafa de porc la gratar + pireu cu morcovi
Photobucket

Bezele cu si fara nuca (revin cu sursa)
Photobucket

Comfort food :D pireu + omleta cu salam, telemea, patrunjel
Photobucket

Mancare de regim - Pireu cu morcovi caliti (in putina apa, ulei si sare)
Photobucket

Clatite umplute cu ciuperci, salam si cascaval (reteta inspirata de Cori)
Photobucket

Pulpe de pui la gratar (pe aragaz) cu mujdei si castraveti
Photobucket

si o feliuta de tort
Photobucket

Pizza Meat Deluxe
Photobucket

Pizza Prosciutto e Funghi
Photobucket

Spanac cu "bundás kenyér" (paine in ou)
Photobucket

Friptura de porc cu carnati, pireu si sos de hrean cu smantana (am uitat sa-l pozez)
Photobucket

Cremvursti trandafiri la microunde :))) - i-am intepeat ca sa nu explodeze si cand colo s-au rasucit de numa. cascavalul trebuia sa fie pe cremvursti, nu lipit de farfurie, dar au fost foarte buni
Photobucket

Cartofi copti la cuptor (ulei, 3-4 catei de usturoi zdrobiti, condimente pt cartofi prajiti, 1 lingurita de boia, 1/2 lingurita curry) - la cuptor pe foc mediu aproximativ 1 ora (dupa jumatate de ora se amesteca).
Photobucket

Chec tigrat
Photobucket

Mix de legume vortex-cortex-Hortex :D cu sos
* Sos = 2 linguri de smantana + 1 lingura de mustar + marar
* legumele le-am pus intr-un vas yena, le-am stropit cu ulei, le-am presarat cu vegeta si le-am bagat la microunde vreo 10 min.
Photobucket

Fusilli cu fasole rosie si ciuperci
Photobucket

Salata de cartofi cu cascaval, sunca, ceapa verde, masline si maioneza light
Photobucket

Salata de cartofi cu cascaval, sunca si ceapa verde
Photobucket

Cozonaci Mami Ella
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Briose de post cu coaja de portocala
Photobucket

Photobucket

Cina de vineri
Photobucket

Paste de orez cu mazare
Photobucket

Paste cu sos de ciuperci
Photobucket

Prajitura de post cu cacao si capsune
Photobucket

Chec la microunde (http://savalaura.blogspot.com/2009/03/chec-la-microunde-la-cana-p.html)
Photobucket

Orez cu lapte la microunde
Photobucket

Mic dejun de Valentine's Day
Photobucket

Gogosi cu mere
Photobucket

Chec cu Nutella
Photobucket

Gratar de porc pe aragaz
Photobucket

Un fel de ou ochi cu sunca, la microunde
Photobucket

Guguluf cu Nutella
Photobucket

Supa de mazare
Photobucket

Pulpe de pui la cuptor, cu mere si morcovi
Photobucket

Cartofi prajiti cu snitel de pui si sos de smantana (adica am amestecat cateva linguri de smantana cu condimente pt cartofi prajiti si cu oregano)
Photobucket

Prajitura cu visine Viorica
Photobucket

Penne la cuptor cu branza si cascaval
Photobucket

Panna Cotta de la Dr. Oetker
Photobucket

Un fel de ou ochi cu sunca, la microunde
Photobucket

Budinca de gris (www.culinar.ro)
Photobucket

Cartofi la cuptor cu snitel de pui
* varianta simpla
Photobucket

*varianta cu cascaval si dati la microunde pe grill
Photobucket

Cartofi copti la cuptor
Photobucket

Tiramisu
Photobucket

Pizza Daiana
Photobucket

Vitamine
Photobucket

Guguluf cu ciocolata si mere
Photobucket

Clatite cu gem
Photobucket
Photobucket

Omleta cu de toate
Photobucket

Fasole verde cu friptura
Photobucket

Guguluf cu ciocolata
Photobucket

Salata de fructe
Photobucket

Melci cu nuca Mami Ella
Photobucket

Prajitura rasturnata cu mere (sursa: o cunostinta de-a lu' Mami)
Photobucket

Un fel de Dobos
Photobucket

Photobucket

Friptura de porc cu carnati, pireu si legume
Photobucket

Photobucket

Paste cu sos "Cori"


Krem a la krem
Photobucket

Mere coapte umplute cu gem+nuca
Photobucket

Turta dulce si fursecuri cu alune
Photobucket

Dovleac copt in soba
Photobucket



~ to be continued ~

5 comments:

  1. Frumoasa si variata colectia, bucatareli apetisante, pt care meriti sincer, felicitari!

    ReplyDelete
  2. Daiana ce colectie bogata, probabil ai s ascrii si retetele, nu ?...am un premiu pt tine, te astept pe blog meu sa-l ridici.

    ReplyDelete
  3. am sa incerc incet sa pun toate retetele pe care le-am facut de cand m-a apucat dulcea boala numita "gatit" :)
    mersi frumos pentru premiu :*

    ReplyDelete
  4. mana dar ce de poze! mult ai mai gatit! super!

    ReplyDelete

Printfriendly

About Me

My photo
Io-s Daiana, din Timisoara, o banateanca zapacita. Imi place sa spun ca sint banateanca nu pt ca as cunoaste tot ce tine de Banat ci pt ca ma simt foarte bine pe aceste meleaguri unde m-am nascut si am crescut. Nu mai stiu exact cand am trecut la nivelul urmator dupa cartofi prajiti/omleta/paste. Am gatit cate ceva comestibil prin primavara lui 2006, cand mami a fost in spital. "Bucatareala" m-a apucat asa mai serios dupa ce in 2008 am vazut filmul Ratatouille stiu ca e doar un film animat, dar atat de simpatic mi-a fost sobolanutul Remy, cum stia el sa aprecieze mancarea bine pregatita, cum a invatat de la tv sa gateasca si faza cu explozia de gusturi in gura cand combini ingredientele... si motto-ul lui Gusteau "Anyone can cook!" Indemnata de primele succese si de aprecierile din partea iubitului, mi-am zis ca pot si io, asa am inceput cu prajiturile pt ca mi se par mai simplu de realizat decat mancarurile gatite. Si vorba unui prieten "Sigur iti ies toate daca pui atata suflet".

Copyright

All rights reserved. No part of the contents of this blog may be reproduced in any form or by any means, electronically or otherwise, without the prior written permission of the owner (vdaiana-http://testdaiana1.blogspot.ro/).

Toate drepturile rezervate. Nici o parte din conţinutul acestui blog nu poate fi reprodusă sub nici o formă (electronică sau de altă natură) fără acordul scris al proprietarului (vdaiana-http://testdaiana1.blogspot.ro/). Publicarea sau multiplicarea fara acordul scris al proprietarului se pedepseste conform legii in vigoare (Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe).

Blog Archive